رواية البحث عن وهم

Rating: 5/5 -
رواية البحث عن وهم APK

The application of a novel with its simple and attractive design, makes you live in the depths of the novel and navigate in one of it



Jul 24, 2022
books, reference, attractive, makes, depths, navigate
Requirements:
Require Android 4.4

Key features

  • The application of a novel with its simple and attractive design, makes you live in the depths of the novel and navigate in one of it
  • If you are looking for a solid app rated with 5.00/5 from 1 votes , the رواية البحث عن وهم is just for you.
  • A makes attractive app that will be great addition to your phone.
  • More than 2 downloads since the first upload.
  • --- APK can be downloaded free of charge.
  • The APK of --- from is checked for viruses and malware, and safe to download.


» Description
السجن للرجال يقول المثل... وليس للنساء. فالمرأة اذا دخلت السجن تعطلت حياتها. بات عمرها جحيماً لا يطاق.
وكيف ان كانت بريئة ، وشابة ، وجميلة ، وكيف ان كان الذي أدخلها السجن هو عينه الرجل الذي يحبها والذي اعتقدت ان الحياة بدونه سجن وسراب.
قاست لين الامرّين بسبب بيرت. كان حبها الأول وكانت مستعده لكل شيء في أي لحظة من أجله ولذا باتت مستعدة لكل شيء كي تسحقه كما سحقها ، وكي تعذبه كما رمى بها في قعر سلة المجتمع.
ومن أجل الوصول الى مبتغاها غّيرت وجهها واسمها ونصبت له مكيدة أطاحت بنصف عقله. غير ان الوقت كان لها بالمرصاد وما اكتشفته في نهاية الطريق ليس تماماً كما توقعت في بدايتها.




رواية البحث عن وهم Android APK 1.4 Mb


Made by: Entertainment Media Store